Friday, April 20, 2007

americaaaaaaa

in sfarsit am reusit. in sfarsit toate eforturile mele au dat rezultate. in sfarsit nu ma mai simt incompleta. am reusit sa postez. cred ca mi se trage de la toti kilometrii aia parcursi care mi-au deschis orizonturile culturale. sau, cine stie, de la multiplele near death experiences pe care le-am avut cu tirurile alea... atunci ai cu adevarat revelatii :P
all in all eu sunt fericita ca a iesit bine. destrabalare sublima de idei. si atat. eeeeend. cum ar zice chicken.

1 comment:

Anonymous said...

asadar shamrock, care are pe coloana sonora a mobilului sound-ul de la cow & chicken, s'a intors de prin strainatati.n'am uitat ca mi'ai promis sa'mi trimiti si mie melodia aia.nu incerca sa te eschivezi, altfel am sa ma transform intr'unul din gnomii din south park, si'am sa vin noapte sa'ti fur chilotii si n'o sa mai ai ce sa arunci publicului in delir pe la concerte.
ai fost avertizata:D